Veelgestelde Vragen (FAQ)
Algemene vragen
Wie zitten er achter Vinomenaal?
Wilt u meer weten over waar Vinomenaal voor staat en wie er achter zit? Neemt u dan een kijkje op deze pagina.
Wat kan ik verwachten van Vinomenaal?
Van mij kan u hoge service verwachten en goede prijs-kwaliteit wijnen die geserveerd worden op een hoog niveau in de horeca. Daarnaast ben ik altijd open voor contact en natuurlijk om advies te geven. Aarzel niet om een mailtje te sturen naar youri@vinomenaal.nl als u vragen heeft!
Heeft Vinomenaal een fysieke winkel?
Nee, Vinomenaal heeft geen fysieke winkel.
Waar kan ik terrecht met een klacht?
Voor klachten kan u altijd contact opnemen met mij hier. Of leest u de pagina Retouneren en Klachten door.
Bestellen & Verzenden
Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten zijn € 7,50 per bestelling. Als uw bestelling boven de € 75 valt dan betaalt u geen verzendkosten.
Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Ik probeer uw bestelling binnen 7 dagen te leveren. Als u vragen heeft over uw bestelling kan u natuurlijk altijd contact met mij opnemen!
Verzenden jullie ook buiten Nederland?
Nee, wij verzenden niet naar het buitenland.
Retouneren
Kan ik een wijn retourneren als ik hem niet lekker vind?
Geopende flessen kunnen niet geretourneerd worden als de smaak u niet bevalt. Vraag daarom altijd even om een advies als u twijfel heeft over een bepaalde wijn. Denkt u dat dat er een 'fout' in de wijn zit? Dan kan u de wijn retourneren en stuur ik kosteloos een nieuwe fles op. Neem hiervoor alstublieft even contact met ons op.
Mijn bestelling is beschadigd aangekomen, wat nu?
Dit is natuurlijk heel vervelend. Als dit is gebeurt neemt u dan alstublieft snel contact met mij op. Er is dan tijdens de bezorging iets misgegaan.